Go natt på en stund=)

Ikväll så har jag och erik legat och sett på tv, och en film..haha eller ja erik såg nästan hela filmen, men ja sen kom snarkningarna:P Men ja allt som allt har det varit en bra dag, lite olika saker att göra men annars har det varit en lugn skön dag=)
I morgon så ska jag, lillsyrran och erik på bio och se Alice in Wonderworld...igen:P Men ja jag kan säga att jag längtar:D

Men nu tror jag att jag ska se ett till avsnitt av SOS Gute, riktigt bra serie, men det får mig verkligen att längta tillbaka till Gotland..Jag önskar att jag hade råd att fara dit i sommar någon vecka, men ja tyvärr så har jag inte det=/ Men det är så sjukt fint där på sommaren:D

Aja go natt när ni nu ska sova:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0