GRATTIS PAPPA:D

Tjenixen sixten.. idag har jag sovit riktigt länge och det var så skönt, för jag mår ungefär lika halvtaskigt idag som jag gjorde igår=/ Men i alla fall det får man lägga åt sidan idag eftersom att min pappa fyller 51 år=) Vi ska dit ikväll och äta middag och mammas sjukt goda efterrätt:P Sen som jag har berättat så får dom presenten samtidigt, eftersom att dom får bidrag till golvet=) Jag och erik håller på att göra lådan, vilket ewe får göra nästa gång, för ja det avr lite halv svårt:P Men ja den har böjat ta form:P och idag ska vi spika lite mer sen ner med pengarna och sen spika mycke mer:P Men nu ska jag göra mig lite klar, känner att det är som dags nu=)

GRATTIS PAPPA OCH JA HALVGRATTIS MAMMA:D

 

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0