Hatar rubriker:P

Nu e vi hemma igen jag hittade min jacka och jag e så nöjd:D Till och med erik tycker att den var snygg så det e inte illa:P Och jag hade också ganska tur med jackan, den kostade 299 (vilket är billigt) sen var det så att dom hade sänkt priset på jacker och kavajer med 100 kr så min jacka skulle då kosta 199, sen hade jag 50 kr rabatt också så till slut kostade min jacka 149 kr, alltså halva priset:D:D Det är ett bra köp kan man säga=) Jag blrev rikigt glad, och sen var den ju snygg:P Jag kommer att lägga upp en bild på den sen=)

Men nu sitter jag och väntar på att eriks föräldrar ska komma hem med pizzan=) det var jätte länge sen jag åt pizza så det kommer att vara gott=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0