hemma igen

Nu är vi hemma igen efter en kväll med firande och pratande=) Det var riktigt god mat:D:D och ja mammas efterrätt var också god men jag kan säga att middan tog priset:P Sen så såg vi melodifestivalen, och ja jag kan säga att det sög och tycker inte alls vinnaren var bra, så jag blev som påmind om varför jag inte brukar se meldofestivalen!!! Och ja det var helt enkelt fel vinnare! Men sen så bråkade vi lite med katterna och jag försökte få en bra bild på dem, men snacka om att dom vet hur man vänder bort ansiktet eller tittar ner just när man ska ta kortet:P Åsså har jag tagit med mig ett pussel på 500 bitar, inte så farligt många men det e jobbiga fäger.. Jag vet att jag låter gammal som vill lägga pussel man det kan faktiskt vara ganska kul=)

Fellan, mamma och pappalasse, ewe
Mamma som försöker ränka hur mycke pengar som fanns i trälådan som ni ser i bakgrunden
Mamma har fortfarande inte fått koll:P
Sen fick vi främmen av roger och lången (ullrika) och av dom fick lasse blommor och en kökshanduk där det var ett muffins recept på:P (han har redan en med kladdkake recept:P
Och narturligtvis bilder på katterna Selma och Sven-Elvis:D

Aja det var allt för mig och nu ska jag antingen bygga pussel eller se på lite simpson:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0