Hemma

Nu är jag hemma igen, och vi kommer inte att fara till ur idag och det bror på flera saker med det e i alla fall mitt fel. Men idag har jag i alla fall varit barnvakt åt min lilla söta kusin=) Vi hade jätte roligt när vi bygde koja och ritade, kastade en boll fram och tillbaka, och en massa mer:P Sen när man faster kom hem igen så frågade dom om jag skulle stanna på middag och det gjorde jag ju självklart=) Så jag kusin och faster for och köpte Pizzor och det var nästan den godaste pizzan jag någonsin har ätit=) Men sen skulle vi läsa lite bok och leka lite medans mamma och pappa gjorde annat. Sen blev det film och sen var det att natta han, och självklart skulle jag göra det:P Men efter det satte sig jag och faster och såg en snyftfilm medans farbror gick till ett annat rum:P Haha där låg  vi i varsin soffa under en filt och grät till filmen:Phaha två så lika;P

Men nu är jag som sagt hemma igen, och jag har ingen aning om vad jag ska göra, typ äta lite sen ska jag väll packa och sen sitta och göra inget.. Jag var ju som beredd att jag skulle packa, fara hem packa upp, äta kvällsmiddag och kanske fixa till i morgon och sen kanske börja på fotoalbumet, men aa det får väll bli sen..

/H

Kommentarer
Postat av: helen

haha, men lilla du ;) tror du jag hade räknat med annat när det är dig vi pratar om ? ;) Nog sjutton förstod jag att jag skulle få vara vaken någon timma efter 12 :P

2010-03-26 @ 05:54:44
URL: http://helenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0