Ikväll=)

Nu är jag hemma och det har jag varit ca tre timmar=) Filmen var riktigt bra men ändå inte riktigt som jag hade tänkt mig, det är en väldigt seriös film!! Och jag grät, haha men det visste jag nästan att jag skulle göra:P Sen när jag kom hem blev det  middag och jag ja det var lite efterlängtat:P Och sen spelade jag, erik och hans syster lite kort, haha och jag vann i alla fall sista omgången;) Och nu sitter jag här och kollar lite på tv och så..

När jag var inne i stan idag så handlade jag lite saker till fotoalbumet, så nu längtar jag lite hem till att få börja med den:D Jag hoppas att det kommer att bli snyggt=)

Imorgon så ska jag vara barnvakt till min lilla söta kusin Pontus. Och det var ett tag sen nu så det kommer att bli roligt=)

/H

Förresten så se filmen det var så sjukt bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0