Jag är så lesssssss!!!!!

Jag har haft huvudvärk/migrän i två dagar nu och jag fattar inte varför det inte går över, inte ens under natten då jag sov i flera timmar gav nått=( Det har till och med gått så långt att jag har tagit en alvedon, och det brukar jag aldrig göra!! Men det känns som om jag håller på att bli förkyld, jag har värk i magen och jag har migrän...JIPPI..inte!!! Jag hoppas verkligen att det har gått över till i morgon annars kommer jag att börja gråta!! Men det e tur att erik e så snäll, han ser till att jag alltid har vatten och att jag får i mig mat osv=) Men i alla fall håll tummarna för mig att det kommer att gå över till i morgon=)

Annars idag har jag som inte gjort nått eftersom att jag inte har orkat, jag har faktsikt gjort semlor, sen har det som varit allt:P Det har bara som blivit slappade i soffan och sett bland annat spårlöst, vilket är ett så sjukt bra program=) Och man gråter hela tiden..

Men nu ska jag fika lite kvällsfika, det blir musli     igen:P
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0