Jag e såå dålig:P

Jag vet att jag e dålig på att skriva ibland, men jag har som haft annat för mig=) Idag så har jag varit på loppis och köpte mig faktiskt nått, en Elvis LP:D:D:D Den e riktigt bra:D:D Sen efter det så skulle vi fara och fira min styvmamma i efterskott, jag hade redan gjort det, men det var inga släktingar där, pappa hade blivit sjuk och det blev inställt, så vi var där i dag nästan hela släkten=) Vi hade trevlig och jag fick träffa min nya kusin som e lite mer än en månad=)..
Efter det var det hem och göra middag och det blev fläskfilé sallad och det var riktigt gott, med gott bröd till=) Och snacka om att jag var king på att krydda;) Sen är det så att jag, ewe, fellan och erik gick ut och var i snön, erik hoppade från balkongen och nästan försvann under snön:P Och jag dök ner i snön fastnade så ewe fick slita upp mig:P haha ja du vi gjorde allt möjligt och vi hade riktigt kul:D:D Vi har tagit bilder så dom kommer nog upp i morgon=)

Men nu så ska jag se lite film och äta lite godis=) Sen blir det natti natti;)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0