Kvällen=)

Har hämtat syrrans present för ett tag sen nu och det var rätt och jag vet att hon kommer att bli jätte nöjd=) Och det är så skönt nu för nu är alla presenter för mars färdiga=) Styvpappa fyllde år i lördags och nu på lördag fyller min styvmamma år och nu på tisdag fyller min lillasyster år. Och jag har fixat syrrans present och min storasyster ringde för en timme sen och sa att hon hade fixat min styvmammas present=) Så nu är allt färdigt:D sköönt;)

Har just börjat se sveriges fulaste hem och jag kan säga att jag e lite rädd:P Huset är som ett stort jävla dockskåp!! och jag kan säga att jag aldrig skulle våga gå in i det huset!!! Det värsta är nästan att dom har en docka i männsklig storlek som sitter i deras soffa och är då klädd med äldre dockkläder..det e fan ett obehagligt hus!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0