Lördag - Styvmamma fyller år.

Jag vet att jag verkligen e seg på att skriva idag, men jag sov alldelens för länge idag och sen skulle jag till pappa och hans fru för att fira hennes födelsedag. Och sen var vi där och fikade och ja hade det väll allt som allt trevligt. Sen åt vi middag och det var så sjukt gott:D Godaste hon har gjort på länge!! Men ja sen efter det så ja då var man väll mest sugen på att fara om jag säger så..=/
Men då for vi till Ewe, hon ville ha hjälp med datorn och jag tyckte att det skulle passa till ikväll eftersom jag bara har legat hemma och varit trött dom senaste dagarna..Så vi for förbi ica, där jag skämde ut mig, haha men det ska vi inte skriva om nu:P Men sen for vi hem till henne och spelade lite kort, såg på beck och en fyra för tre=) Och ja vi åt också lite godis(A) Men ja vi hade jätte roligt och ja vi skrattade åt typ allt:P
Jag skämde först ut min på ica som sagt sen hade jag problem med sättet i bilen, sen hade vi lite andra saker att skratta åt, och vi höll på ganska länge:P haha Ja men det var en Riktigt trevlig kväll:D:D

Nu har vi typ nyss kommit hem och jag ska typ slänga mig farmför tvn ett tag innan jag ska sova för i morgon så ska jag till en kompis klockan 13:00 så imorgon ska jag upp lite tidigare än idag:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0