Måndag..

Idag så har jag och erik varit hos pappa och ätit middag, och ja eftersom att jag och erik far runt mycket mellan olika familjer, så fick vi samma middag idag som igår:P inte för att det gör så mycket, men var det för någon vecka sen tror jag vi åt tacos tre dagar i rad:P ja men sen såg vi lite på tv eller ja dom andra, jag somnade(A) Sen har jag och erik sett petras nys show, så dålig!! Sen måste jag säga att jag har verkligen svårt för henne, hon e som bara för mycket..aja men vi har sett ett avsnitt i alla fall. Sen jag vet att jag e gammal men det e ju så att jag har byggt pussel, jag blev färdig igår (nej, jag har inte suttit och byggt pussel hela tiden som en gammal tant, utan gjort annat också:P) Men ja det gick lite upp och ner men ja det blev klart i alla fall=)
Så blidde resultatet, och nu har jag lånat ett av syrran som jag ska bygga på sen=) ojoj jag känner mig som en isolerad gammal kärring när jag skriver om pussel:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0