onsdag

Idag så har jag sovit jag var så sjukt trött eftersom att jag var uppe så länge igår, men jag hade nå problem igår för jag kunde inte sova, jag var som inte alls trött..Aja det kommer nog att gå bättre ikväll=)

Idag så har jag och erik varit i skogen och plumsat runt i snön:P Vi ville ha lite påskris men ja vi har ju som ganska mycke snö så man hittar ju dom inte så lätt..haha sen hade vi ett annat problem och det var att vi inte riktigt visste hur dom såg ut:P:P Men vi tog några som liknade i alla fall:P åsså hädde vi dit lite fjädrar och det blev fint och riktigt påskigt:D Jag gillar så ju påsk, man får ha mycket färger och man får ha fula saker framme och ingen bryr sig för det e så det ska vara..haha fast jätte fullt har jag väl inte gjort det, men jag skulle inte vilja ha så här året om:P

Sen resten av dagen vet jag ej vad jag ska göra, men nått blir det    kanske;)
Men jag har lite planer för resten av veckan=)
Torsdag: Lämna bilden hos syrran
Fredag: Lämna in papper till AF och lite lönepapper, göra middag(tacos), bowla med syskonen och erik=)
Lördag: Fika hos pappa, Påskmiddag hemma=)
Söndag: Vara med en kompis kanske bio=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0