Onsdag - BIO:D

Hejsan hejsan=)

Idag så har jag inte gjort så mycket, varit ganska trött:P Men nu så håller jag på att göra mig färdig för att fara in till stan och träffa en kompis, vi ska nämligen på bio=) Vi ska se Remember me och jag hoppas verkligen att den e bra! Så idag blir det senmiddag för mig, jag kommer inte hem förrän runt nio och jag kommer inte att äta innan så men det måste nog bli en macka annars kommer jag att hungra ihjäl!!

Resten av veckan har jag nått planerat nästan varje dag och det gör faktiskt inget, det känns bara bra:D
Så här ser min vecka ut från nu:

Idag: Bio med kompis=)
Torsdag: Barnvakt, hem äta middag och sen fara till Ur.
Fredag: Träffa Helen på stan på dagen och sen hem till henne för hela kvällen:D
Lördag: Kommer inte ihåg om det var nått:P
Söndag: Födelsedagsfika för min styvmamma igen (pappa var sjuk sist så det blidde inställt)

Så jag har ändå en ganska bra vecka:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0