Onsdag

Idag har jag verkligen varit seg när det gäller att skriva, men men..jag kan ju inte alltid komma ihåg allt:P Men vi har inte gjort så mycket idag, jag och erik skulle kolla på en match som syrran spela, men tyvärr så missade vi den=( Men om kanske kommer spela nå mer nästa vinter=) Men sen så har vi också kollat på några recept på kakor och sånt som mamma gjorde förr, eftersom att förr så bakade hon så mycke men det har hon som slutat med. Men nu sa hon att jag skulle kolla igenom pärmen och säga några kaksorter som jag ville så skulle hon baka dom i morgon och kanske i övermorgon..haha så jag längtar till i morgon kan jag säga..vissa kakor var så länge sen jag åt:P

Men nu ska i alla fall jag och erik ner på konsum, vi ska handla lite glass, frukter och kanske nå choklad åt mig;) menjag har inte ätit någon choklad i veckan, och jag har en vecka då jag verkligen vill ha choklad, så jag tycker att jag är värd det:P Men sen e jag så sjukt sugen på kiwi och har varit det sen igår, så nu ska jag banne mig gå och köpa några:P haha

/H

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: haha va? sannorlikheten alltså! Det hade jag ingen aning om. Jag som avgudat din hårfärg!

Men det blev inte lika som din må jag säga. Jag tror det är din rödfärg som gör den snygga nyansen!

2010-03-03 @ 20:43:25
URL: http://eelinbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0