Snart får jag min jacka:D

Sitter just nu här helt slut, tror en förkylning börjar närma sig=/ Men jag är i alla fall lite glad för snart ska jag och erik in till stan för jag har hittat en vårjacka som jag vill ha, och nu hoppas jag bara att den finns kvar i rätt färg och storlek...håll tummarna för mig:P Men ja jag såg den för någon dag sen så det borde vara lugnt. Men jag kan säga att jag längtar, den e så sjukt snygg!!

Sen efter det ska jag till pappa och hämta nån gammal golvbräda. Och ja inte för att jag vill ha den, men för att jag ska såga den i bitar och sen spika ihop den till som en låda, och i den ska pengarna som mamma och henns man ska få, så dom ska få lådan och dom måste helt enkelt bryta upp den för att få tag i pengarna:D Och annledningen til att det är golvbräda är för att pengarna är ju bidrag till den nya golvet:D Gud ändå det var ju syrrans idé och jag måste säga att jag önskar att det var min idé alltihop:P

Men aja nu ska jag göra mig klar sen ska jag fara=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0