Söndag

Idag så har jag varit hos en kompis och vi hade en lugn mysdag=) Det vi egentligen gjorde var att prata och se två Tim Burton filmer=) Både jag och hon gillar verkligen Tim Burton så jag skulle gissa på att det kommer mer dagar med film av Tim:D:D Sen så for vi hem och jag var så sjukt hungrig!! Jag som typ aldrig brukar vara speciellt hungrig under dagen var verkligen hungrig, men ja jag åt mycket middag och det var så gott=) hemma gjord wook:D:D Men sen spelade jag, erik och hans syster lite kort och jag kan säga att nu e jag hungrig igen:P haha jag fattar inte vad det e med mig, men jag ska inte äta nått riktigt än eftersom att det var inte ens två timmar sen jag åt middag så..

Sen ikväll blir det väll inte så mycke som händer, ska väll kolla jobb   igen=)

/H

Kommentarer
Postat av: helenw

klart jag åt frulle till dig också ;D



2010-03-21 @ 21:41:49
URL: http://helenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0