Sven-Elvis:P

Hahaha alltså min katt e så rolig:P Först ska jag förklara att min katt e en honkatt fast hon heter Sven-Elvis:P Namnet var bestämt långt innan katten kom om jag säger så:P Men i alla fall, det e så att sen i början av vintern så har hon gått upp i vikt och nu är hon rikigt tjock:P Eller ja hon e lite mindre nu än förra månaden så det går då åt rätt håll:P Men i alla fall, när hon var som störst kunde hon inte tvätta sig vid rumpan och svansen för hon nådde inte för hennes mage var ivägen haha:P Men då började vi se att hon drog arslet efter golvet, och det är kontsigt men det ser så roligt ut..haha  Men i alla fall nu når hon sin rumpa men  ibland så drar hon röven efter golvet, och idag gjorde hon det just framför mamma och mamma blir så irriterad och jag skrattar lika mycke varje gång...HAHA alltså jag förstår om ni tycker att det är konstigt men det är så sjukt kul, och helst när mamma blir irriterad:P

Här har ni lila söta Sven-Elvis:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0