Tillbaka

Nu har vi varit hemma ett tag. Allt som vi skulle handla idag gick bra och vi klara det på den korta tiden vi hade=) Det var väl helt okej att kolla på skotertävlingen, fast det var roligare förra tävligen, den var lite annars och så.. Sen så for vi och handlade, jag villa ha lite godis till ikväll då jag e själv, haha lite tröstätande:P Och då hittade vi lite billiga filmer så jag hittade Rena Rama Rolf dvd 2, tyvärr hittade jag inte ettan, men ja man behver ju som inte se dom i ordning=) Sen så hittade jag en gamal barnfilm, Spöket casper, det var så bra och jag älskade det när jag var liten=)

Ja nu sitter jag och väntar på att middan ska bli klar, och ser lite svensson svensson så länge, det är så roligt:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0