Tillbaka

Nu har jag och syrran varit och kollat in ett gym så vi nog ska börja vara på..fast jag har bara problemet att jag har inte egentligen pengarna för det, men jag ska kolla med pappa och han kan hjälpa till att bidra lite dom första månaderna(A) hoppas hoppas:P och ens om jag gillar att gymma själv och bara lyssna på musik, så blir det ju jag och syrran som kommer att fara tillsammans, men ja det får gå..

Men nu ska jag chilla ikväll, åsså har mamma bakat idag, bland annat dumlekakor, och satan så gott det e:P Sen så vet jag inte mer ikväll men ja klockan är ju 20:00 så man behöver ju som inte ha mer planer för ikväll:P

Och nu ska jag säga att jag hoppas verkligen att det blir av med en spelkväll på lördag, och ja inte bara spel kanske lite gott att dricka också:P Nu gäller det bara att få med lite mer folk=)

Men nu ska jag och erik se världens värsta bilförare, så sjukt roligt:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0