Tjobba:P

Idag har jag verkligen bara sovit:P haha nää men jag var så sjukt trött så jag hörde aldrig eriks väckare som ringde..och jag kan säga att jag fortfarande e trött ens jag sov till två, fast sen gick jag och la mig någon gång i morse så ja, jag får skylla mig själv:P Men jag har faktiskt hunnit fika med familjen innan nästan alla for åt olika håll...Eller jag for ingenstans jag ligger hemma i sängen vid datorn i myskläder och det känns riktigt bra:P

Igår så var jag med Helen och vi hade en jätte bra dag och kväll=) Vi träffades på dagen och då handlade vi lite mat, hårfärg och lite gott att dricka;) Sen hem till henne vi pratade lite och sen började jag färga hennes hår, samtidigft som vi såg så ska det låta=) Hennes hår blev jätte fint och vi gjorde lite slingor också=) Sen gjorde vi god middag och snackade drack lite gott och lyssnade lite på gammal go musik=) Men allt som allt hade vi en jätte trevlig kväll och jag var där till vid tre på natten så=)

/H

Kommentarer
Postat av: helen

tack för igår :)

2010-03-27 @ 18:41:05
URL: http://helenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0