Torsdag

Idag så har vi sovit länge pga två annledninger, en var för att det blev jätte sent för oss igår, och den andra var för att i morse så drömde jag att jag hade varit vaken jätte lännge på morgon (vilket jag inte hade) och skulle bara sova lite på dagen. Så nör Erik frågade om vi skulle stiga upp så sa jag att vi kan sova till klockan två itron av att jag hade varit vaken..det var i alla fall jätte konstigt:P Och när han väckte mig andra gången så frågade jag han ''om jag satt i en bur skulle du rädda mig då?'' haha ibland så drömmer jag så konstiga saker:P

Idag ska i alla fall jag laga mat, det blir kyckling i currysås:D mums:D
Och sen så ska jag och Lillsyrran bort en stund på eftermiddan. Sen har jag som inga mer planer..

Däremor har jag gjort planer till söndag då jag och en kompis ska se Alice i underlandet och jag längtar riktigt mycke:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0