Tyvärr inga bilder idag=/

Haha ja som jag skrev igår så skulle jag sätta in bildern från igår då vi var ute i snön, men ja idag har jag nästan bara sovit.. Det var så konstigt för jag sov som om jag hade varit vaken i några dygn, vilket jag självklart inte hade..men ja det var i alla fall skönt att sova:P

Sen idag så har jag gjort middag, men det blev enkelt idag och det e skönt att göra det ibland=) Så det blev hemmagjord potatismos och korv..haha och ja jag blandade ihop allt;) (haha vissa fattade:P) Sen så har jag börjat på ett nytt fotoalbum och det blir lite scrapbooking på vissa sider=) Har gjort första scrapbooking för första gången idag och ja det kanske blev lite bra, men jag gjorde det lite enkelt;) Kan lägga in en bild på det också sen=)

Sen idag har jag handlar mat och ja sett lite på tv sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer, men ja det e ganska lugnt jag har varit trött och haft lite värk i magen så.. Imorgon så ska jag och erik fara och handla lite färg till skrivaren och på afton ska vi till pappa och käka middag, så det händer ju lite mer saker i morgon i alla fall:P

Men nu ska jag se en film=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0