Dop - Middag hos pappa - Myskväll=)

Ja dop som sagt (känns som om jag verkligen har tjatat om det i dom sista inläggen:P Men ja jag har ju varit på dop:P Och efter det så for vi till pappa och Eva och åt middag och pratatde lite med deras främmen=) Sen så satt vi ute på altanen och pratade, och det var så varmt och härligt att kunna sitta ute på afton och man fryser inte och det är inte mörkt=) Sen så for jag och Erik och hyrde en film och köpte oss lite godis och har nu en myskväll=) Eller ja just nu har vi en pause för Erik är ute och kör sin syster och hennes kompisar ut på krogen.

Men jag tänkte att jag skulle lägga in lite bilder på dopet=)

Här är dopet i full gång och storebror på två år ville också bli buren så han fick som vara med på ganska nära håll han med:P
Här fick lillkillen vatten på huvudet och var inte alls så brydd och somnade en liten stund senare=)

Här busas det med ena storebrorn, och naturligtvis är det min mamma som busar med honom:P


Jag tror att Elias tycker om glass:P Eller vad säger ni??:P

Det är dom bilder ni får   haha:P
Nä men nu ska jag göra annat:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0