En ny vecka=)

Alltså det är ju bara min andra dag som jag jobbar men det känns riktigt bra=) Och det känns kul att veta att jag har nått varje dag den här veckan, jag vet att det är sjukt att jag längtar till en måndag och har en hel vecka men jobb, men det var ju så länge sen jag jobbade..

Men nu är jag hemma i alla fall och försöker få tag i min handläggare från AF, ggår inte så bra som ni säkert kan lista ut. Försökte få tag i henne förra veckan, men hon gick hem tidigt många dagar och var ledig torsdag och fredag. Så ja det kan jau som ha gått bättre, men då är det ju också AF i pratar om=/

Snart ska erik skjussa mamma till frissan, eftersom mamma inte får eller kan köra själv så måste erik köra. Han har också varit duktig och hjälpt henne med tvätt, och i morse fick jag hjälpa med kläder och öppna kaffepaketet:P haha lite roligt är det ju, men jag förstår om mamma blir less!! Och medans dom e borta så ska jag hoppa in i duschen sen ska jag försöka få tag i kvinnan från AF!!

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0