Fint väder...eller??

Ja jag som trodde att det skulle vara fint väder idag  men så blev det ju inte=( Men jag har i alla fall hittat två par skor jag ville och dom var skitsnnygga!! Men eller ja det blev som lite dyrt men ja jag tror som att jag behåller båda ändå, man ska ju som unna sig någon gång också=) Och erik hittade ocså det hans skulle ha så det gick som bra  på stan=) Sen efter det hämtade vi Fellan som var hos våran moster och sen for vi till min faster och gav henne en present eftersom att hon fyller  år på måndag  men är då borta så henne kan man inte fira..Men hon fick en flaska vin i alla fall=) Ett jätte jätte gott vin med världens konstigaste ettiket.. Det är ett riktigt sommarvin=)

Men nu ska vi laga mat, det blir grillat ikväll:D:D:D:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0