Ganska mycket på en dag=)

Idag har jag jobbat som vanligt:P (det känns så skönt att säga att man jobbar, hatar att sitta hemma!!) Men jag kan säga att jag hade träningsvärk i morse när jag vaknade och jag var helt slut eftersom att jag håller på att bli förkyld så Erik fick köra mig till jobbet:P Jag vet att jag e slö..men jag orkade verkligen inte i morse:P Sen var det väl som en bra dag på jobbet.
När jag kom hem så fikade vi lite och pratade på och sen for jag, mamma, erik och fellan till folkparken där dom sålde nå kläder (fråga mig ej vad det heter eller varför det finns på folkparken:P) Och ja det var ju som både snygga och inte så snygga kläder när, men jag hittade en halvstor jätte mysig tröja där, som jag sitter i just nu, den e sjukt skön=)
Sen blev det att handlade lite mat, och på affären så jagade Erik fellan med vagnen:P haha tur att mamma e van så hon inte tycker att det är pinsamt uta det är mer ett litet leende och en suck:P


Sen så har jag hjälpt Fellan med att göra lite skolarbete. Hon ska skriva en deckare, och ja då fick jag hjälpa och det gick ganska bra, men i slutet blev vi trötta och hade som inga mer idéer:P Det blev bara skratt och sjuka idéer om vad som skulle skrivas ner i deckaren:P Sen var det så konstigt för man måste ju tänkte mer på hur man skriver när det är ett skolarbete, det var ju som ett tag sen man skrev ett. Och ex. jag skriver ju alltid e istället för är..Sjukt jobbigt att komma ihåg att man inte få göra det när det e skolarbete..förlåt ÄR skolarbete:P haha ja men det var roligt i alla fall=)

Men nu ska jag slöa lite framför tvn eller datorn eller rita, jag har inte riktigt bestämmt mig än..

Förresten jag har fått sommarjobb=) (gratta mig:P) Jag ska börjar jobba i mitten på Juni och jobbar i minst 8 veckor:D:D:D Känns så skönt att verkligen få det klart:D:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0