Hemma igen..

Nu e jag hemma igen, och jag har hunnit bliva lite arg!! Skickade ett mail till min handläggare på AF igår, med min frågot eftersom att jag aldrig får tag i henne och jag kan ju inte ringa på dagen för då jobbar jag ju. Så tror du inte att när jag ska fara hem och jag kollar på telefon att hon har ringt under dagen, sen lämnat ett meddelande om att jag hade några frågor så jag kunde ringa till henne och fråga dom, (jag skrev frågorna på mailet) Sen nu när jag ringer upp så kommer hon är hon inte på kontoret utan hon kommer tillbaka klockan 15:00...ÅÅÅÅ Jag blir så arg!!

Igår när jag försökte få tag i henne svarade hon ju aldrig och sen efter ett tag så for hon från kontoret och skulle komma tillbaka klockan 16:00 jag ringde klockan 16:00 då hade hon ändrat och skulle komma tillbaka klockan 16:15, så jag ringde typ tio över och då hade hon gått för dagen..Snacka om att jag var ilsken igår och det kom många fula ord!!

Nä jag är så less på AF och jag längtar så Otroligt mycke efter att slippa vara inskriven där!!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0