Hemma lite senare än trott:P

Nu e jag hemma igen och jag har haft en jätte trevlig kväll=) Tack Karin och Helen=) Vi har suttit och pratat hela kvällen och druckit gott, jag drack ett vin som jag inte har druckit förr men det var verkligen jätte gott=) Men ja med mitt minne så kommer jag ju inte ihåg namnet på vinet:P Jag har haft en riktigt bra kväll och det känns så bra eftersom att efter jobbet så sög hela dagen men det här gjorde verkligen det hela bättre:D

Nu ska jag sova några timmar och sen ska jag och Fellan till stan och jag vet inte vad hon ska kolla på men jag tror jag ska med som smakråd:P Och när vi är på stan så kommer min kusin så jag ska vara barnvakt samtidigt (två flugor i en smäll:P) Och efter det kommer att bli bio med en kompis, så morgondagen kommer att bli hur bra som helst:D

Go natt=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0