Kvällen=)

Nu så sitter jag och ser på tv och äter lite gott:P Min söta kille var och köpte choklad åt mig annan har for till en kompis=) Så nu sitter jag och ser på tv och äter lite choklad och dricker vatten till för det e så gott:D

Sen har jag fått tag i en person på AF men inte den personen som jag vill helst ha tag i.. Men jag hoppas på att det kommer att bli i morgon!! Man kan verkligen bli less på AF!!

Sen blir det jobb i morgon, vilket chock eller hur;) Sen efter det så vet jag inte vad som händer, men när jag kommer hem så tror jag att eriks ska ha tvättat sängkläderna:P Skulle vara skänt att komma hem och det är färdig tvättat i sängen och nybäddat=) Jag håller tummarna i alla fall:P

Men nu ska jag vända tillbaka huvudet till tvn och äta choklad;)

MMmm=)



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0