Lugna ner mig!

Först tänkte jag bara säga att kvinnan på AF som skulle komma tillbaka klockan 15:00 verkade som aldrig göra det, och jag lämnade ett meddelande och ringde då aldrig upp. Så hon kommer väl att ringa imorgon på jobbet igen, ens jag har sagt när hon inte kan ringa!

Men sen för att lugna ner mig så gjorde jag ett träningspass på pilatesbollen, det e så skönt att ha börjat om det=) Förr gjorde jag det varje dag, och jag började om med det igår, och ska försöka göra det varje dag nu=) Sen tog jag en lång dusch, och jag kör fortfarande med bodyscurb (och en svamp) och man känner riktigt hur fin huden blir:D Och efter det en ansiktsmask som var en sauna mask (aldrig provat det förr) Och det var riktigt skönt när hela ansiktet blev varmt=) Så jag har riktigt lyxat till det för mig själv och jag känner mig faktiskt lite lugnare nu:D
Fast också hungrig och tyvärr e det inte mat för om ett ganska bra tag=/

Men nu vet ni alla hur jag gör för att lugna ner mig, eller ja en av sakerna;)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0