Måndag sista lediga dagen=(

Idag så är det min sista lediga dag, lite tråkigt e det med tanke på det fins vädret, men ja man vill ju ha pengar också:P Och jag ska faktiskt jobba lite extra i morgon så det är ju bra=)

Idag så har jag försökt sova och idag så är jag inte alls så trött, jag känner bara av det lite i kroppen med annars är den här dagen bäst hittils om man kollar pigghet=) Hoppas att jag kan sova gott ikväll nu när jag ska jobba i morgon! annars idag så har jag plockat ihop på rummet så det ser bra ut nu när jag och Erik ska tillbaka till mig idag=) Erik han håller på att fixa baksidan, han är så duktig så jag tänkte att jag städar undan jag som har sovit hela tiden=)

Men snart ska vi alla fall till migoch då ska jag färga håret på fellan och sen kanske det blir en prommis om jag hinner=)

Förresten sen så ska jag säga Grattis till Johanna som fyller 20 idag=) Grattis Johanna hoppas att du får en toppendag:D och slösa inte alla pengar på bolaget:P
GRATTIS GRATTIS:D


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0