Natti Natti

Nu är det snart natti natti för mig, börjar som känna att ögonlocken börjar bli tunga:P Och det ska bli skönt att sova för huvudvärken är också påväg=/

Ikväll har jag typ sett på tv och haft ett fotbad..och guuud så skönt det var:D men sen har jag inte gjort så mycket mer..
Imorgon så ska jag först på jobbet och sen när jag kommer hem så ska jag slå in paket och duscha och göra mig klar, för sen ska jag till min lilla kusin som fyller 3 år:D Och han är ett jätte stor Cars fanatiker, så han ska få en ryggsäck, som har några bilar på som kommer från filmen..Det kommer nog att bli jätte bra=)

Men nu ska jag göra mig klar för sängen och sen blir det natti natti=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0