Natti natti=)

Nu är kvällen som helst över, polarna drog för 90 min sen kanske:P men vi har plockat bort och kollat/lussnat på lite gammal musik med pappa=) Kvällen har varit jätte bra och rikitgt härligt chill:D Och jag kan ju erkänna att man känner ju det lite i huvudet och kroppen man något glas gick ju ner:P haha ja allt som allt var det en bra kväll=)

Imorgon ska däremot min syster väcka mig för vi ska se en film och jag sa inte före tolv men ja bara en stund senare sa jag inte före klockan ett:P haha inte för det jag har druckit men för jag e så trött, sovit lite natten till idag och sen jobbat första dagen och så och sen handla, hämta syrran plockat bort lite hemma osv, så ja jag tycker att jag borde få sova länge i morgon;)

Hoppas i alla fall att ni har haft en bra kväll allihop:D

Go natt=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0