NU!!=)

Nu så har jag slagit in presenterna och nu ska jag gå och lägga mig..vill inte vara hur trött som helst i morgon! Efter dopet i morgon så ska jag och Erik till pappa och Eva och äta middag och sen vara där på kvällen och dom har också främmen så ja man vill ju som inte somna vid bordet:P Nog för att det hade sett roligt ut:P Haha Men nu ska jag visa lite bilder från nu då jag slog in presenterna, jag brukar alltid vara så sjukt dålig på att slå in saker men idag gick det ju faktiskt ganska bra:D

Jag hade en sko kartong som jag klädde i grönt papper, så man tar av locket när man ska öppna men man ser aldrig att det är en skokartong=)
Nu är den helt klädd och jag kan säga att det tog ett tag för att få alla kanter fina:P

Här har jag också slagit in det andra paketet och nu är båda helt färdiga..Visst var jag ganska duktig??:D

Och i paketen finns det:



Shorts                                         
Body  
Sommar mössa
= Liten turist:P


Sen två vanliga Bodys=)

Så han får sommarkläder helt klart=)

Men nu ska jag sova=)
Go natt:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0