Onsdag och helg=)

Nu är det onsdag och helg, jag e ju ledig till och med måndag=) Och idag så har vi farit till erik och ätit go mat och små firat Lina (eriks syster) hon fyllde år i februari, men hon var borta då så vi firade hennne lite idag=) Och nu så sitter jag och kollar lite på tv och ska snart söka jobb..


Förresten så fick vi ringarna idag:D:D Dom är jätte fina och det känns så sjukt bra=)
Det kommer att komma upp bilder på dom snart=)

Förresten idag så handlade jag och erik, och jag vet inte om det e konsum som e seg men nu handlade vi på ica och jag köpte snus (granit) och dom har gjort om dosorna och nu finns det lock på den..vilket e bra, man slipper ha en skräpdosa..

King!


Men nu ska jag söka jobb..

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0