Robin Hood:D

Jag kan säga att filmen var riktigt bra!! Värt pengarna och det kände inte alls som om man satt där över två timmar!! Jag hade kunnat sitta där dubbla tiden! Nä men jag säger bara GÅ OCH SE DEN!!!:P Dom har inte ändrat mycke alls i själva storyn, den har lite annorlunda början men absolut inte en dålig början!
Hahaha det känns bara som om jag gör utropstecken:P men så bra var den i alla fall:D

Det gör ju inget sen att Russell Crowe Går väldigt bra att titta på;)

 

Sen efter bion tog jag och erik en promenad i den sköna sommarvärmen=) Det är så skönt att inte behöva frysa hela tiden! Vi tog också lite kort, några av mina kommer säkert att komma upp sen=) Men vi hade i alla fall roligt och mysigt=) Vi var ute ca 2 timmar och det var riktigt skönt och jag hoppas att bärmen håller i sig!!:D

 

Se så bra vi hade det på våran prommis:P

 

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0