Slappardag=)

Jag har verkligen en slappar dag idag=) Det är riktigt skönt efter ha haft ganska mycke den här veckan..Så jag har sovit väldigt länge idag och sen har jag bara slapparkläder idag och nu ligger jag och ser på Desperate Housewives och ja bara njuter:P Haha det låter verkligen som om att jag e hur slö som helst och idag stämmer det nästan:P

I morgon så är det jobb igen och sen ska jag och Erik skynda oss till Pontus förskola (dagis) och hämta honom och sen barnvakt ett tag=) Det ska bli mysigt och roligt=) Leka lite och hoppas på att det är fint vädedr så man kan leka ute=)

Förresten så sa jag för länge sen att jag skulle lägga ut bilder på ringarna, och nu har jag bilder som min syrra har tagit=)





/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0