Stan och lite mera stan:P

Som ni fattar på rubriken så har jag varit på stan idag:P Först så for jag och fellan in till stan och kollade på lite kläder och efter typ 30 min så kom min kusin som jag skulle vara barnvakt åt=) Så vi gick där på stan och kollade på kläder, åkte hiss och rulltrappa:P han fick sig också ett paraply vilket gjorde hans dag och kanske till och med hela helgen:P Sen måste jag bara säga att killen är liten, han fylldre tre år förra veckan och idag till lunch åt han en 90 gr hamburgare och drack mycke festis, helt sjukt han blev ju aldrig mätt:P

Men efter det i alla fall så gick jag och väntade på att en annan kompis skulle komma in till stan, och medans jag väntade hyrde jag två filmer så det blir filmkväll för mig ikväll=) Sen så kom kompisen och då gick vi och käkade och sen gick vi på bio och såg Prince of Persia ochd en var riktigt bra, jag hade köpte godis för att få en lite sockerkick så jag inte skulle somna ifall filmen var dålig, jag tror jag åt tre godisar, man var ju helt fast i filmen, den var riktigt bra!! SE DEN!!!!:P

Men nu så ska jag plocka bort middag efter mina systrar och sen ska jag se lite film=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0