Tebax=)

Nu är jag hemma från jobbet (har fått jobba lite extra idag :D:D:D:D) Jag är däremot lite slut i benen men det e ganska skönt det med=) Och sen är det ju ganska skönt att det snart är lång helg:D jobbar i morgon och sen e jag ledig resten av veckan och på måndan:D:D Helt okej=)

Resten av veckan har jag lite planer, men det kommer säkert att bli mer.

On: Jobba, hem till Erik
To: Vara med en kompis på dagen=) fara till några bekanta på afton.
Fr: Stan med syrran Köpa dop present och fika=)
Lö: Hundutställning? Dop för kusinen Teo:D Kanske förbi pappa
Sö: Träffa en kompis
Må: Inga planer

Det är typ vad jag ska göra på min långhelg=) Fast jag hoppas att vi också kommer att få ringarna också, men det känns tyvärr inte så=( Vi skulle egentligen få dom idag, men ikke=(

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0