Tisdag

Just nu sitter jag och äter frukost, vilket jag oftast bara gör när jag jobbar, aldrig annars. Men jag äter för att inte behöva äta på jobbet.

Ja så mina planer idag är att jobba, ja sen var det inte så mycket mer:P haha jag vet att det kanske låter tråkigt men det ska nog gå bra:P Jag kommer säkert på nått sen, och igår så hyrde erik två filmer och jag har bara sett en av dom, så det blir nog att se den andra ikväll=)

Däremot så hoppades jag på att eriks skulle tvätta medans jag jobbar, men jag vet ej om det kommer att hända. för att ska fara bort idag så han kanske inte hinner, eller ja det beror på när han stiger upp:P  Men ja det är ju inte så jobbigt att tvätta så jag kan faktiskt göra det själv=)


Men nu ska jag fixa resten sen ät det mot jobbet:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0