Torsdag och sommar:D

Idag så har jag jobbat och ja det har varit en ganska bra dag på jobbet=) Sen kom jag hem och erik och mamma har varit och shoppat idag, och snacka om att erik hade shoppat mycke!! han brukar inte göra det när jag och han är på stan men nu när mamma e med verkar det vara roligare:P Haha ja men han köpte skitsnygga kläder i alla fall=)
Sen så har vi suttit ute i solen idag och det har varit så skönt=) Åsså blev det grillat till middag och kladdis till efterrätt=) Riktig sommarkänlsa har man nu:D
Och nu sitter jag på balkongen och bara njuter att av att det fortfarande är varmt:D

Haha förresten en jätte rolig sak hände idag när vi satt ute och åt:P En av våra grannar har små barn och en tjej i inte alls många år. Och sonen i huset skulle till en annan granne och leka med deras unge, och den lilla tjejen ville också fara dit så hon sprang efter brorsan, det var bara en sak, hon var helt naken:P haha gudd vad i skrattade och när hennes föräldrar hade märkt det så ropade dom att hon måste komma hem och klä på sig först, men hon blev lite så sur hon ville ju till grannen:P Haha hon var ju inte så brydd om hon var påklädd eller inte:P
haha det var i alla fall jätte roligt=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0