Torsdag (söndag)

Idag så är det torsdag eller söndag det beror på hur man vill säga det:P Jag säger att det är torsddag eftersom att jag har jätte dåligt minne blir det inte bättre av att ha en söndag mitt i alltihop:P

Jag sitter här nu och försöker fördriva lite tid, jag ska träffa en kompis idag klockan tolv och just nu så är jag helt klar sen ett tag tillbaka och ja klockan är inte elva=/ Jag kunde nog ha sovit längre    men men.
Jag har sovit så dåliggt flera dagar nu och jag ibland är det bara att stiga upp istället för att försöka somna om hela tiden och aldrig lyckas..

Idag ska jag först träffa den här kompisen och ha en riktigt bra dag=) Och sen ska jag hem och byta om för jag och Erik ska bort ikväll. Vi ska bort till Helen och Rei och äta middag och spela lite=) Så dagen kommer att bli ganska sweet;P Fast jag hoppas att jag inte är för trött ikväll:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0