1 Advent

Idag är det första advent och skulle egentligen julpynta men jag tror att jag göra det imorgon på dagen då ingen e hemma, då e det lite enklare=)
Idag så har jag varit hos en kompis och sett film, och det har passat jättebra eftersom att jag e sjukt trött idag!! Och sen var det meningen att vi skulle fara och lyssna på julmusik jag och mamma men det blev inte så eftersom mamma var så slut..lite tråkigt men så är det! Men jag sitter och lyssnar på lite julmusik nu, inte lika mysigt som det skulle ha varit men alltid nått=)

Så jag vet inte vad jag ska göra ikväll, kanske se någon film...Eller ja en sak vet jag vad jag ska göra, jag ska skicka en önskelista till pappa och Eva, och om det inte skickas idag så får en av dom psykbryt och jag kommer att få höra det till nästa jul..Så listan ska skickas idag!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0