1/11 - 10

Känns verkligen konstigt att skriva 11, fan det e ju snart jul:P men lite längtar jag till julen faktiskt det e ju ganska mysigt=)
Idag så har jag varit på möte och sen skulle jag hem och då var det ett tag kvar innan bussen skulle gå, så jag gick en på h&m och jag snybblade över ett par byxor och jag höll upp dom och dom såg ganska långa ut så det var ju bara att gå och testa och se på fan dom passar!! Snacka om att jag e hur glad som helst att jag har hittat ett par byxor:D:D:D jag har sökt byxor i någon månad nu så jag e ganska glad att jag hittat ett par:D:D

Så det e det bästa som har hänt idag och jag gissar på att det kommer att vara det bästa som kommer att hända denna vecka:P haha det e stort för mig att hitta byxor:P

Men nu ska jag snart börja med middan, blir hemmagjorda kycklingburgare idag, riktigt gott!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0