Äntligen

Nu har jag erik varit förbi ewe och lämna hennes mobil som hon hade glömt och lämnade också av en väckarklocka eftersom att hon inte har någon. Sen så for vi till Willy's för jag skulle handla snus. Jag hade köpt två dosor på konsum men jag ville ha en stock, men det e ju klart att konsum inte har det det, och självklart var det en kärring i kassan. ja det blev bara fel och jag blev less. Men då medans vi for till ewe så for vi och köpte en stock snus, och ja det är 90 kr billigare på Willy's än på konsum, så jag tror jag ska börja handla snus där oftare!

TUMMEN UPP!!

Men just nu så håller jag på att tvätta och jag ska lägga mig framför tvn och glo lite medans=)

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0