Bakningen klar=)

Nu har jag bakat för idag i alla fall:P Blir nog mer senare i veckan=) Det blev brytbullar med timjan, riktigt goda är dom!! Och sen blev det en kladdkaka i långpanna som är jätte bra som extra fika, Dom tar inte lång tid att göra och inga kosntiga saker i och man skär upp den i bitar och sen fryser man in dom och när främmen kommer är det bara att plocka fram, så det är faktiskt lite mer som en choklad kaka=)

Och medans jag bakat har jag gjort mig färdig för jag ska snart fara till stan=) Ska ju som sagt träffa syrran där, hoppas att vi hittar några jeans till henne, haha kanske inte allt för dyra men:P Nu kan jag ju också säga en sak att min syrra är en av dom bästa jag vet!! Och vi står ganska nära varanndra och haha ja hur ska man säga hon älskar kläder och pengar, men lite mer kläder:P Så det räcker alltid inte riktigt till, och hon får inte så mycket perngar i månaden för hon spara mycket och så, så klart att mamma och pappa hjälper henne. Och hon gillar det inte riktigt, Så jag betala vissa av hennes saker, och tillbaka får jag en glad syster haha:P Vi har gjort så ett tag och ibland så är det ju typ bara en tjuga för att hyra film med en kompis och ibland är det mer,MEN det är hon värd:D

Men nu måste jag börja packa ihop mig för snart går bussen=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0