Biggest loser + snus

Kom just tilbaka från konsum, har varit dit och handlat snus, lite choklad och julmust, haha ja jag vet det e mycket, men jag har min vecka och jag kunde inte hålla mig, och dessutom så kommer jag troligtvis att hälla bort halva julmusten eftersom att jag brukar aldrig kunna dricka upp hela:P Men sen blir jag så less på konsum ibland! Jag vet att det är dåligt att snusa, men dom kan väll ändå se till att dom har varor hemma. Det är ofta slut så man får ta något annat, och man blir ganska less!!

Jag håller också på att se slutet på Biggest Loser, jag har aldrig riktigt tyckt att det programmet varit bra, men ja nu gör jag det, jag ser inte varje avsnitt, men lite då och då=) Men jag halv gråter alltid när dom står på vågen:P Men jag blir ju både glad och ledsen för deras skull!! Haha men sen att jag halv gråter är verkligen halvgråter, jag gråter bara från ett öga, hah ajag vet inte varför det blir så, men när det blir lite snyft snyft så gråter jag bara från ett öga:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0