Fredag

Ja först så hade jag tänkt sova lite längre idag eftersom att jag inte kunde somna igår som vanligt=/ Jag var i alla fall hos ewe igår till ganska sent och när jag kom hem var jag hungrig så jag åt lite frukt och såg lite ski tpå datorn. och ja sen kunde jag helt enkelt inte somna..Men sen så ringde mamma i morse och frågade om vi skulle gå på stan efter hon hade jobbat..Yes säger jag och tänker att jag hinner ju sova lite till i alla fall. men jag sov väldigt för länge eftersom att jag har lärt m ig stänga av väckarklockan i sömnen (INTE BRA) Så mamma ringde när hon for jobbet och jag hoppade upp från sängen och sen gjorde jag  mig klar fortare än vad jag någonsin gjort:P men det var i alla fall jätte trevligt på stan=) mamma köpte julgardiner, kjol och en tröja och jag som inte hade tänkt shoppa något köpte en kjol och en tröja, det var skitsnyggt och det kommer att användas!! Vi tog också en fika och satt och prata om AF, haha det finns nog ingen som gillar AF:P

Men nu är jag hemma i alla fall och jag är skit trött och har lite ont i huvudet, men det var värt det=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0