Fredag - Helg

Nu är det helg och jag känner inte så jätte stor skillnad förutom att Erik e hemma på dagarna=)
Idag så skulle jag vara hundvakt åt min systers hund, men eftersom att hon har fått nackspärr så är hon hemma från jobbet idag och ja då har hon ju hunden hemma..Så det får bli någon annan gång helt enkelt=) Men om hennes nacke bara blir värre så får jag ju hämta hunden eftersom att det tar ont när hon e uppe och gå och om hunden skulle dra lite så får hon ONT, så vi får se om hon ringer i morgon eller ikväll..

Så ja jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, eller jo snart ska jag ut och skotta, så Eriks pappa slipper det när han kommer hem. Och sen har jag väll inga mer planer, Erik kanske ska bort ikväll så ja jag ska väll sitta hemma, f*n vad tragiskt det lät:P


Det var länge sen jag slängde upp en bild så här har ni en=)

Meeen nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, Hade=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0