Fredag

Nu är jag hemma efter ha varit och ätit lunch på arenan med syrrorna och sen varit och fixat fardags presenter=) Och ja presenter jag ger till båda mina pappor=) Förså så kan jag säga att lunchen var god och att det var som trevligt, och det var roligt att jag fick med mig Fellan också=) Och sen känns det riktigt skönt att ha fixat klart farsdags sakerna, jag och Ewe brukar alltid vara i sista minuten:P
Sen så har jag köpt mig en datamus vilket var på tiden:P Jag har ju bara haft datorn i snart två år:P

Men nu så ska jag städa för vi får främmen ikväll av en gammaljobbarkompis och hennes karl=) Trevligt trevligt=)

Förresten är det någon som är sugen på att skaffa katt? Kanske en 1årig kille? Hör av er på  något sett då! Min syrras jobbarkompis har flyttat och kan inte ha med sig katten tyvärr. Jag kommer att lägga upp ett inlägg om det senare när jag har fått en bild på honom=) Men jag kan säga att han är jättefin!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0